ESITTELY

Kultasulka-kilpailussa etsitään teoksia, jotka ovat kehittäneet mainos-, markkinointi-, ja viestintäalaa. Kilpailun tavoitteena on rohkaista ja kannustaa markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja viestinnän ammattilaisia julkaisemaan teoksia, jotka kehittävät alan toimintaa ja lisäävät sen arvostusta liiketoiminnan johdon ja vaikuttajien keskuudessa.

Kirjoituskilpailu on järjestetty vuodesta 1978 ja se on kantanut Kultasulka-nimeä vuodesta 1986. Kilpailun järjestää viestintätoimisto Manifesto yhteistyössä Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n kanssa.

 
OHJEET

Kultasulka-kilpailuun voi osallistua kirjalla, joka on julkaistu vuosien 2017-2019 aikana. Arviointikriteerit: 1) Arvostuksen lisääminen erityisesti liiketoiminnan johdon ja muiden vaikuttajien keskuudessa, 2) Markkinointiviestinnän kehittäminen ja 3) Alan merkityksen esille tuominen yritysten ja muiden yhteisöjen kilpailukyvyn rakentamisessa.

Kilpailuun voi osallistua vain sellaisella kirjalla, johon kirjoittajalla/ kirjoittajilla (osallistujalla) on tekijänoikeudet tai tekijänoikeuden haltijan lupa osallistumiseen. Kirjan laajuutta tai kirjoittajien määrää ei ole rajoitettu.

Kilpailuun voi ilmoittautua 30.6.2019 asti kilpailusivustolla olevalla lomakkeella. Kilpailuun osallistuvat työt (1 kpl / teos) tulee toimittaa 30.6. mennessä viestintätoimisto Manifeston toimistolle osoitteeseen:
Viestintätoimisto Manifesto / Mikko Koistinen
Salomonkatu 17 B (Autotalo, 12 krs.)
00100 Helsinki

Kilpailuun osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 170 euroa + Alv.

 
AIKATAULU

30.6.2019 asti voit ilmoittautua Kultasulka-kilpailuun. Kilpailuun ilmoittaudutaan kilpailusivustolla olevan lomakkeen kautta. Samaan päivämäärään mennessä kilpailuun osallistuvat teokset tulee toimittaa viestintätoimisto Manifeston toimistolle.

Viikolla 34 julkaistaan kilpailun short-lista.

Syyskuussa 2019 julkistetaan ja palkitaan kilpailun voittajat. Voittajiin ollaan tätä ennen yhteydessä.

 
TUOMARISTO

Kultasulka-kilpailun voittajan valitsee tuomaristo, joka on ansioitunut viestinnän, markkinoinnin, yritysmaailman, median, tietokirjallisuuden ja tutkimuksen parissa.

  • Katja Boxberg

    Katja Boxberg on taloustoimittaja ja palkittu tietokirjailija, jonka edellinen teos Lumedemokratia herätti runsaasti keskustelua. Hän on työskennellyt yli 20 vuoden ajan toimittajana Kauppalehdessä, Helsingin Sanomissa ja nykyisessä työssään Talouselämässä. Boxbergin uraa on leimannut kansainvälisyys ja hän on työskennellyt kirjeenvaihtajana mm. Moskovassa ja Brysselissä. Koulutukseltaan hän on KTM.

  • Karri Gardemeister

    Karri Gardemeister on tehnyt töitä yli viisitoista vuotta luovan markkinointiviestinnän suunnittelun ja suunnittelun johtamisen parissa. Nämä vuodet ovat jättäneet kevyen mielenvikaisuuden lisäksi hänen päähänsä seuraavat opit: Keskity ihmiseen, mene pelkoa päin ja vältä kyynistymistä viimeiseen asti. Tällä hetkellä hän viettää työpäivänsä strategisen mainos- ja viestintätoimisto Villivision luovana johtajana.

  • Mikko Koistinen

    Mikko Koistinen on toiminut viestintätoimisto Manifeston partnerina ja yrittäjänä vuodesta 2000. Hän on työskennellyt viestinnän asiantuntija- ja johtotehtävissä yli 20 vuoden ajan ja tehnyt läheistä yhteistyötä lukuisten merkittävien yritysten sekä julkisen sektorin organisaatioiden kanssa.

  • Kati Niemelä

    Kati Niemelällä, Omena-hotellien toimitusjohtajalla, on markkinointiviestinnästä 20 vuoden kokemus. Kati on toiminut tuloksellisena brändinrakentajana sekä isoissa että pienissä bränditaloissa.

  • Hanna Rajalahti

    Hanna Rajalahti, VTT, on viestinnän yliopettaja Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. Rajalahdella on 30 vuoden kokemus journalismista, kirjoittamisesta ja viestinnästä. Haaga-Heliassa hän opettaa ja ohjaa Master-ohjelmissa viestinnän opiskelijoita sekä osallistuu tutkimus- ja kehittämishankkeisiin. Tuorein oma kirjallinen tuotos on Vuorovaikutus johtajan työssä yhdessä professori Pekka Isotaluksen kanssa (Alma Talent 2017).

  • Tarja Virmala

    Tarja Virmala, tuomariston puheenjohtaja, on markkinoinnin ja viestinnän kokenut osaaja. Yli 20 vuoden kokemus viestinnästä erityyppisissä organisaatoissa. Johtaa markkinoinnin ja viestinnän puolesta puhuvaa Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:tä, joka järjestää myös Kultasulka-kilpailun.

 
ILMOITTAUDU

Osallistu kultasulka-kilpailuun alla olevalla lomakkeella. Osallistumisesta peritään teoskohtainen maksu 170 euroa + ALV. Onnea kilpailuun!





Laskutusosoite





* Vaadittu kenttä

Kiitos osallistumisestasi!
Kilpailun järjestää Viestintätoimisto Manifesto yhteistyössä Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n kanssa.
Rekisteriseloste